"One cannot go on creating massive disturbances in childbirth and breastfeeding without altering the sexual life and the capacity to love of society as a whole". Michel Odent

February 22, 2011

Newborn Birth Injuries: the untold story


Σε όλη τη διάρκεια του τοκετού μου ήμουν συνεχώς σε κίνηση και δούλευα  παντού στο σπίτι (τις περισσότερες φορές με τη βοήθεια του Μύρωνα) παραλλαγές από τις στάσεις αυτές - όρθια με λυγισμένα γόνατα, squatting ή κάτω στα τέσσερα. Έτσι άνοιγα τη λεκάνη μου και βοηθούσα την Ευτυχία να κατέβει ενώ παράλληλα ελάττωνα την ένταση των συσπάσεων. Ούτε που θέλω να φανταστώ τον πόνο που θα ένοιωθα αν ήμουν υποχρεωμένη να είμαι ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι επί ώρες. Ή την αγωνία να έχω κάποιον από πάνω μου και να τραβάει το κεφάλι του μωρού... Τελικά η Ευτυχία γεννήθηκε μέσα στο νερό, σε μια πισινούλα που είχαμε βάλει στο σαλόνι, χωρίς καμία απολύτως παρέμβαση από την Έλντα. Ήμουν στα τέσσερα φυσικά και γλίστρησε πάνω στα χέρια του Μύρωνα που μου την έδωσε κατ'ευθείαν στην αγκαλιά μου..!

No comments:

Post a Comment