"One cannot go on creating massive disturbances in childbirth and breastfeeding without altering the sexual life and the capacity to love of society as a whole". Michel Odent

April 29, 2011

Μα από τόσο νωρίς στην τουαλέτα;;

Γιατί όχι; Πρώτα άκουσα την ιδέα από την Έλντα και ύστερα από τη φίλη μου την Julia. Μου είπαν ότι πάνε τις μικρές τους  (5,5 & 6,5 μηνών) στην τουαλέτα για κακά και λειτουργεί!! Χωρίς να περιμένω και πολλά είπα να το δοκιμάσω κι εγώ. Δεν είχα τίποτα να χάσω. Έτσι, τις τελευταίες 2 εβδομάδες (από 6,5 μηνών), κάθε πρωί πηγαίνω την Ευτυχία στην τουαλέτα πριν της βάλω την πρώτη πρωινή πάνα. Έχουμε βρει μια άνετη για εμάς θέση (κοιτάμε και οι δύο προς την πλάτη της τουαλέτας, εγώ οκλαδόν και η Ευτυχία πάνω μου στο κενό που δημιουργούν τα πόδια μου) και της έχω ένα παιχνιδάκι για να απασχολείται τα 5-10 λεπτά που περιμένουμε (πολύ αργότερα φαντάζομαι θα το αντικαταστήσει με εφημερίδα!!).

Τις πρώτες δύο μέρες δεν συνέβη απολύτως τίποτα, την τρίτη μέρα έκανε τσίσα και την τέταρτη - δεν το πίστευα - έκανε κακά!! Από τότε κάθε πρωί θα κάνει τσίσα και 7 στις 10 φορές θα κάνει και κακά. Έχει καταλάβει ότι το τελετουργικό αυτό αποτελεί μέρος της καθημερινής μας ρουτίνας και φαίνεται να το απολαμβάνει! Προς το παρόν το κάνω μόνο τα πρωινά αλλά σκέφτομαι σιγά σιγά να δοκιμάσω να τη βάζω περισσότερες φορές ίσως σε ένα γιογιό τώρα που μπορεί και κάθεται καλά μόνη της. 

Δεν προσπαθώ φυσικά να την εκπαιδεύσω από τώρα να πηγαίνει στην τουαλέτα (κάτι όμως μου λέει ότι αυτό θα γίνει πολύ πιο σύντομα από ότι φανταζόμουν...). Περισσότερο θέλω να της δώσω την επιλογή (όποτε βέβαια είναι εφικτό και για μένα) μιας μεγαλύτερης ελευθερίας (γιατί είμαι σίγουρη ότι όσο βολική και αν είναι για εμάς η πάνα, τόσο άβολη πρέπει να είναι για τα μωρά). Για να δούμε τι θα δούμε. Έρχεται και καλοκαίρι... (λες;;;!!)     

No comments:

Post a Comment